Czerwiak Studio promuje w Google Ads Regionalne Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych w Kielcach. To dość innowacyjny pomysł na kampanię sprzedażową z tej branży. Tymczasem reklama w Google to ogromna szansa dla każdego biznesu. Dzięki niej można trafić do osób, które naprawdę są zainteresowane ofertą i w ten sposób umocnić swoją pozycję na rynku.
Google Ads umożliwia promocję różnorodnych usług
Kampania w Google Ads to szeroki zakres możliwości. Atrakcyjne komunikaty złożone z chwytliwych nagłówków, CTA (wezwania do działania) oraz przyciągającej uwagę grafiki zachęcają odbiorców do zapoznania się z propozycją marki. Reklamy wyświetlają się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google, co ułatwia dotarcie do adresatów.
Po wpisaniu konkretnej frazy, na samej górze wyników wyszukiwania wyświetlają się reklamy. Dzięki temu Internauta nie musi scrollować, by znaleźć ciekawą ofertą. Takie rozwiązanie zwiększa skuteczność promocji w sieci. Im mniej działań użytkownik musi wykonać, by znaleźć to, czego potrzebuje, tym większa szansa, że zdecyduje się na propozycję Twojej firmy.
Kluczem do sukcesu są odpowiednio dobrane słowa kluczowe. Powinny one być spójne z tym, co oferuje przedsiębiorstwo. Z tego powodu starannie analizujemy frazy, a następnie dobiera te z największym potencjałem, by zwiększyć szansę na sukces. Każdy komunikat musi przekierowywać bezpośrednio do podstrony z wybraną usługą. W przeciwnym razie odbiorca poczuje się oszukany i straci zaufanie do brandu.
Reklama w Google umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów na różne sposoby
Google Ads to nie tylko reklama w wyszukiwarce. Przedsiębiorstwo usługowe może zdecydować się na różnorodne kampanie:
- w Gmail,
- na platformie YouTube,
- w sieci wyszukiwania Google,
- w sieci reklamowej Google,
- remarketing Google Ads.
Aby sprostać oczekiwaniom naszego klienta, dokładnie przeanalizowaliśmy ofertę Regionalnego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych w Kielcach, rynek oraz konkurencję. Następnie przedstawiliśmy najkorzystniejsze opcje oraz wyjaśniliśmy proponowane strategie. Dzięki temu firma mogła zdecydować, które rozwiązanie najbardziej jej odpowiada. — mówi Mateusz Czerwiak — właściciel Czerwiak Studio.
Eksperci nieustannie śledzą wyniki prowadzonych działań w sieci i na bieżąco dokonują zmian, by jak najlepiej zoptymalizować budżet kampanii. Każda modyfikacja jest od razu widoczna w sieci. Na dodatek błyskawicznie można zweryfikować jej skuteczność. To kolejna zaleta tego rodzaju kampanii, dlatego coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na to rozwiązanie.
Czy marka musi spełnić jakieś konkretne warunki, by promować swoje usługi w Google Ads?
Z kampanii Google może skorzystać każde przedsiębiorstwo, które ma własną stronę internetową zoptymalizowaną pod kątem SEO. Jakie warunki musi spełniać witryna? Algorytmy oceniają przeróżne kryteria. Do najważniejszych z nich należą m.in.:
- dostosowanie do urządzeń mobilnych,
- szybkość ładowania,
- linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne,
- brak błędów w kodzie.
Strona www powinna być intuicyjna. Należy zadbać o atrakcyjną szatę graficzną oraz interesujące treści z naturalnie umieszczonymi słowami kluczowymi.
Jeśli Twoja strona nie spełnia powyższych wymogów lub Twoja marka nie ma jeszcze własnej witryny, skontaktuj się z nami. Czerwiak Studio stworzy dla Ciebie spersonalizowany serwis. Na specjalne życzenie opracuje również skuteczną promocję w Google, by przyspieszyć rozwój Twojego biznesu.
Współpracujemy z wieloma osobami specjalizującymi się w różnych dziedzinach marketingu internetowego. Dzięki temu nasi klienci mogą poczuć się naprawdę ważni. Zapewniamy indywidualne podejście do każdego człowieka. To jedyny sposób, by pomóc firmie wyróżnić się na tle konkurencji. — dopowiada Mateusz Czerwiak.
Promowanie w Google — czy firma może samodzielnie reklamować swoje usługi?
Teoretycznie każdy może podjąć się tego zadania. Wystarczy założyć konto w Google Ads, by przygotować kampanię. W Internecie można znaleźć wiele poradników dotyczących reklamy w sieci. Tutaj jednak pojawiają się kolejne pytania: Czy w firmie znajduje się osoba, która podoła temu zadaniu? Czy wyznaczony pracownik rzeczywiście osiągnie wyznaczone cele, jeśli brakuje mu doświadczenia? Czy wybrany członek zespołu dysponuje odpowiednią ilością czasu?
Brak specjalistycznej wiedzy oraz wprawy wydłuża czas pracy nad kampanią. Musimy pamiętać, że nauka oraz testowanie zajmuje wiele godzin. Niedoświadczeni pracownicy najpierw będą musieli przyswoić podstawowe informacje, a następnie przetestować wiele opcji nim znajdą właściwe rozwiązanie. To wszystko generuje spore koszty. Warto również podkreślić, że pracownic często mają problem, by wywiązać się ze wszystkich obowiązków w terminie. Dodatkowe zadanie może obniżyć ich morale, szczególnie wtedy, gdy nie osiągają oczekiwanych rezultatów.
Dużo lepszym rozwiązaniem dla firm jest zlecenie kampanii Google Ads na zewnątrz. Outsourcing usług przyspiesza realizację wyznaczonych celów. Zespół zajmuje się tym, na czym zna się najlepiej, a wzrost sprzedaży usług motywuje ich do jeszcze większego zaangażowania. Jeśli chcesz skutecznie rozwijać Twoją markę, skontaktuj się z nami już dziś!