+48 796 445 323 biuro@czerwiakstudio.pl

W dobie pandemii koronowirusa coraz więcej firm decyduje się na aktywność w sieci i reklamę Google Ads. Niektóre marki samodzielnie podejmują się tego zadania, inne zlecają je na zewnątrz. Jak się okazuje, wyniki nie zawsze są satysfakcjonujące. Brak oczekiwanych rezultatów budzi frustrację oraz rozczarowanie. Sprawdźmy, komu zlecić kampanię w wyszukiwarce, by mądrze zainwestować swoje pieniądze.

Reklama Google Ads – kiedy warto się na nią zdecydować?

Reklama Google Ads daje ogromne możliwości. Dzięki niej można reklamować swoje produkty oraz usługi na pierwszej stronie wyszukiwarki. Komunikaty tego typu zwracają na siebie uwagę Internautów, gdyż wyświetlają się na samej górze po wpisaniu konkretnej frazy. W ten sposób łatwiej trafić ze swoją ofertą do osób, które są świadome swoich potrzeb i mają sprecyzowane oczekiwania.

Płatna kampania Google wymaga obecności firmy w sieci. Ważną rolę odgrywa tu starannie zaprojektowana strona internetowa z ciekawą szatą graficzną i atrakcyjnymi treściami. Estetyczna witryna spełniająca aktualne wymogi zwiększa szansę na wzrost zysków ze sprzedaży.

Użytkownik, który klinie w reklamę zostaje przekierowany bezpośrednio do serwisu na konkretny landing page. Ważne, by jego zawartość była spójna z komunikatem reklamowym. W przeciwnym razie potencjalny klient wyjdzie rozczarowany, by skorzystać z propozycji konkurencji.

Google Ads – jakie warunki musi spełnić strona internetowa, na którą trafi Twój potencjalny klient?

Google co chwilę wprowadza nowe aktualizacje, do których warto dostosowywać witrynę, by odnieść sukces w sieci. Od wielu lat dużą wagę przykłada się do tego, by serwis prawidłowo się wyświetlał na ekranach o różnych rozmiarach. Coraz więcej osób korzysta ze smartfonów, tabletów i innych urządzeń mobilnych. Przedsiębiorcy powinni wziąć pod uwagę ten trend, by zadbać o responsywność strony www.

Kolejnym ważnym elementem jest szybkość ładowania serwisu. Wolno działająca witryna zniechęca do skorzystania z oferty. W dzisiejszym świecie wszystkim zależy, by jak najszybciej załatwić sprawę. Nikt nie będzie czekał więcej niż kilka sekund, by zapoznać się z ofertą.

Na uwagę zasługują również opisy produktów bądź usług. Potencjalny klient powinien w nich znaleźć najważniejsze informacje. Odpowiednio sformatowany tekst napisany językiem korzyści prezentujący istotne z punktu widzenia klienta parametry rozbije jego ewentualne obiekcje i przekona do zakupu. Całość uzupełnią estetyczne fotografie, które oddziałują na wyobraźnię.

Reklama Google Ads – jakie daje możliwości i jak się ją rozlicza?

Reklama Google Ads to nie tylko promocja produktowa w wyszukiwarce. Komunikaty zachęcające do kupna mogą pojawić się w kanale YouTube, Gmailu, w sieci wyszukiwania Google lub w sieci reklamowej Google. Ciekawą opcją jest też remarketing.

Google Ads wymaga nieustannej analityki, by odnieść sukces sprzedażowy w Internecie. W tym celu najlepiej przygotować kilka wersji tej samej reklamy. Dobrze, jeśli poszczególne warianty będą się różnić tylko jednym szczegółem, wtedy łatwiej wybrać najskuteczniejszy z nich i zoptymalizować wydatki. Lepiej przeznaczyć je na to, co przyniesie wymierne korzyści przedsiębiorstwu. Przy projektowaniu komunikatów ważną rolę odgrywają takie elementy jak:

  • odpowiednio dobrane słowa kluczowe,
  • krótki opis produktu/usługi,
  • CTA – wezwanie do działania.

Kampanie Google Ads rozlicza się zgodnie z zasadą CPR. Płacisz za każde kliknięcie, dlatego tak istotna jest dobrze zaprojektowana ścieżka zakupowa, parametry techniczne oraz walory wizualne Twojej strony internetowej. W końcu nikt z nas nie chce marnować swoich oszczędności i inwestować w to, co nie przynosi zysku.

Reklama Google Ads – komu ją zlecić?

 

Na rynku jest wiele agencji marketingowych i freelancerów, którzy oferują swoje usługi w zakresie prowadzenia kampanii Google Ads. Zanim podejmiesz decyzję, komu powierzyć to zadanie, zapoznaj się z wynikami, które osiągają poszczególni usługodawcy. Szczegółowa analiza portfolio pomoże Ci w mądrze wydać pieniądze. Pamiętaj, że w tym przypadku liczy się jakość usługi, a nie cena. Dobrze zaprojektowana reklama szybko zwróci to, co zainwestowałeś z nawiązką.

 

Jedną z firm, która specjalizuje się w reklamie Google Ads, jest Studio Czerwiak. Eksperci przeprowadzili już wiele promocji w sieci dla różnych marek. Jedną z nich jest Landbud Zieleń Kielce. Zadowoleni klienci z chęcią powracają oraz przedłużają umowy. Jeśli chciałbyś dołączyć do ich grona, koniecznie umów się na rozmowę i poznaj osiągnięcia marketerów.

Podsumowanie: Reklama Google Ads – komu zlecić to zadanie, by mądrze zainwestować swoje pieniądze?

Pandemia koronowirusa zmotywowała przedsiębiorców do większej aktywności w sieci. Obecność w Internecie stała się przepustką do tego, by marka utrzymała się na rynku. Niestety spora konkurencja oraz zmieniające się ciągle algorytmy wyszukiwarki stanowią spore wyzwanie dla właścicieli firm. Marketing internetowy odgrywa ważną rolę we wzroście sprzedaży. Przemyślana strategia i konsekwentne działania dają nadzieją na lepszą przyszłość.

 

Jednym z kluczowych elementów promocji w sieci jest reklama Google Ads. Jeśli wahasz się, czy to propozycja dla Ciebie, skontaktuj się z fachowcami ze Studia Czerwiak. Specjaliści przygotują dla Ciebie efektowną kampanię, a w razie potrzeby dostosują Twoją stronę internetową do obowiązujących standardów. Nie zwlekaj i zadecyduj już dziś o losie Twojej marki!

Call Now Button