Google G-suite — pracuj w chmurze i zadbaj o lepszą organizację w Twojej firmie
Google G-suite to zestaw aplikacji funkcjonujących w chmurze. Doskonale sprawdza się w pracy zespołowej. Odpowiednia synchronizacja daje możliwość korzystania z wielu narzędzi i kanałów. Do wyboru wiele nowoczesnych rozwiązań: videokonferencje, social media, czat czy skrzynka e-mail. Dzięki temu praca stanie się bardziej atrakcyjna. Pozostaniesz w stałym kontakcie z zespołem w każdym miejscu.
Jedną z największych zalet GSuite jest możliwość edycji dokumentu w tym samym czasie przez kilku pracowników. Takie rozwiązanie doskonale sprawdza się w realizacji grupowych projektów. Ponadto plik roboczy możesz udostępnić także klientowi, by na bieżąco wnosić poprawki. To szybki sposób na rzetelną komunikację ze zleceniodawcą. Systematycznie może śledzić postępy, a także konsultować poszczególne elementy zadania.
Rozbudowane opcje zarządzania kontem umożliwiają przydzielenie konkretnych funkcji poszczególnym członkom. Tutaj każdy użytkownik ma określoną rolę i uprawnienia. Dzięki temu łatwo podzielisz zadania oraz wyznaczysz zakres odpowiedzialności.
Google G-suite — niezbędne narzędzie w Twojej firmie
GSuite świetnie sprawdzi się w małych i średnich przedsiębiorstwach. Dostęp do zaawansowanych aplikacji usprawnia procesy komunikacyjne, a także zwiększa komfort w pracy. Od teraz wszystkie dokumenty znajdziesz w jednym miejscu, dzięki czemu łatwiej będzie zachować porządek. Otrzymasz dostęp do:
- arkuszy,
- dokumentów,
- formularzy,
- kalendarza,
- prezentacji,
- spotkań,
- witryn.
Wirtualna pamięć, konferencje on-line oraz udostępnianie dokumentacji czy kalendarza ułatwiają planowanie. Pracownicy mogą się lepiej przygotować do spotkania i zadbać o przyjazne stosunki z kontrahentami. Od teraz możesz sprawnie zarządzać firmą z dowolnego miejsca na ziemi, a Twój zespół może pracować zdalnie bez żadnych ograniczeń.
Zarządzanie danymi w chmurze jest intuicyjne, nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy. Poradzi sobie z tym każdy laik. Płatna wersja obejmuje:
- App Marker – narzędzie do programowania,
- Arkusze Google – aplikację do tworzenia tabel,
- Dysk Google – miejsce w chmurze do zapisania dokumentów,
- Gmail – program pocztowy,
- Google Hangouts – komunikator do przesyłania wiadomości i video spotkań,
- Google Keep – wirtualny notatnik,
- Google + – media społecznościowe,
- Google Vault z administratorem – opcja archiwizacji zarządzania,
- Kalendarz Google,
- Prezentacje Google – program do przygotowania multimedialnych prezentacji,
- Witryny Google – narzędzie do tworzenia stron internetowych.
Takie wiele możliwości sprawia, że wykonywanie obowiązków służbowych stanie się o wiele przyjemniejsze.
Wirtualna firma to wiele korzyści dla biznesu i nie tylko
Dostęp do niezbędnych narzędzi i dokumentów znajdujących się w chmurze to odpowiedź na oczekiwania współczesnego świata. Każdy członek zespołu może błyskawicznie odszukać niezbędne informacje. To duża oszczędność czasu oraz pieniędzy. Od teraz nie musisz instalować dodatkowych sprzętów oraz oprogramowań. Zapomnij o zawiłych procedurach ochrony, a także przetwarzania danych. Co więcej, kopia zapasowa tworzy się automatycznie po zapisaniu pliku czy krótkiej notatki.
Synchronizacja G-suite — stwórz firmę na miarę XXI wieku
Już ponad 5 mln przedsiębiorstw na całym świecie korzysta z Google G-suite. Dołącz do elity i nadaj Twojemu biznesowi nowoczesny wymiar. W ten sposób zminimalizujesz wydatki na sprzęt, energię, utrzymanie czy papier. E-dokumenty pomagają chronić środowisko. Od teraz ograniczysz ilość drukowanych umów, faktur czy raportów.
Wirtualny serwer ułatwia przesyłanie, edycję oraz przechowywanie plików. Jest niezwykle pojemny. Od tej chwili problem z zakupem sprzętu z odpowiednią ilością pamięci sam się rozwiąże. Ponadto dokumenty będą bezpieczniejsze. Ręczne poprawki odejdą do lamusa, a aktualizacja oprogramowania nie będzie konieczna na każdym komputerze z osobna.
Jeśli chciałbyś uzyskać więcej informacji i rozwiać swoje wątpliwości, skontaktuj się z nami. Chętnie wprowadzimy Cię w świat chmury. Pomożemy Ci zsynchronizować narzędzie, abyś mógł pracować efektywniej. Tradycyjny model pracy odejdzie w zapomnienie. Możesz pracować szybciej i krócej, by osiągnąć jeszcze lepsze efekty.
Google G-suite — nowoczesny design i lepszy nastrój załogi
Chmura odmieni wystrój Twojego biura. Stanie się ono uporządkowane oraz bardziej przestronne. Stosy papieru znikną ze stołu. Opasłe segregatory przestaną ciążyć. Dzięki temu w pomieszczeniach firmowych zapanuje harmonia, a pracownicy będą tryskać pozytywną energią. Radosny nastrój zwiększy motywację do pracy, udzieli się również klientom.
Pierwsze oznaki pozytywnych zmian zauważysz już po kilku tygodniach. Synchronizacja GSuite doda zapału do pracy. Przekonaj się o tym na własnej skórze. Odmień oblicze Twojej firmy. Czy jesteś gotów na metamorfozę wizerunku przedsiębiorstwa? To może być prawdziwy przełom w Twojej karierze. Nie czekaj na właściwy moment. Zadzwoń do nas już dziś i wykorzystaj swoją szansę na lepsze jutro.